پورتال جامع خبری ،تفریحی واصل

  • ۰
  • ۰



دانلود موزیک ویدیو

ترانه و شعر موسیقی یکی تو قلبمه پازل باند

دو سه شبه کنار پنجره دیگه خوابم نمیبره
تویه دلم یه عالم حرفه که تویه دلم بمونه بهتره
من حالم خوش نیست یکی تو قلبمه که نمیشه وابسته
مثه یه مرحمه که با زخمام دسته یکی تو قلبمه
من حالم خوش نیست بیخودی با تمام تویه عکسام میخندم
یکی تو قلبمه که به عشقش پا بندم یکی تو قلبمه

تکست آهنگ یکی تو قلبمه پازل باند

اشکایه من وسط خنده هام به مفهوم هنوز اونو میخوام
یه جوری تو عاشقی گم شدم که هنوزم نمیدونم کجام
من حالم خوش نیست یکی تو قلبمه که نمیشه وابسته
مثه یه مرحمه که با زخمام هم دسته یکی تو قلبمه
من حالم خوش نیست بیخودی با تمام تویه عکسام میخندم
یکی تو قلبمه که به عشقش پا بندم یکی تو قلبمه
**

  • ۹۵/۰۳/۰۲
  • علی بابا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی